5.45 – 8.00 hod. DOBA PŘÍCHODU |
Děti se scházejí v oddělení č. 3 Volné spontánní aktivity, hry, mohou děti snídat. |
11:40 – 13:30 hod. ČINNOSTI V ŠD PO VYUČOVÁNÍ
REKREAČNÍ ČINNOSTI ODPOČINKOVÉ ČINNOSTI |
Příprava na oběd (dle rozvrhů jednotlivých tříd), hygiena, mytí rukou, kultura stolování Činnosti po vyučování – individuální a kolektivní hry
K zajištění klidu po obědě, předčítání pohádek, odpočinek na koberci, klidné stolní a společenské hry, vyzvedávání dětí |
13:30 – 15:00 hod. ZÁJMOVÉ VZDĚLÁVACÍ ČINNOSTI |
konají se v oblastech: společenskovědních (kladný vztah ke svému okolí, lidové tradice, významné dny, chování ke spolužákům, zdravý životní styl), pracovnětechnické (bezpečnost při práci, práce s nůžkami, lepidlem, seznamování s různými materiály), přírodovědní (pozorování přírody a její proměny, práce s přírodními materiály, soutěže s přírodní tematikou), esteticko výchovné (výtvarné, hudební, literární), sportovní (rozvíjení pohybových schopností, ochrana zdraví, pravidla sportovních her), V TUTO DOBU NENÍ MOŽNÉ VYZVEDÁVÁNÍ DĚTÍ. |
15:00 – 16:30 hod. VYZVEDÁVÁNÍ DĚTÍ |
V tuto dobu lze vyzvedávat děti, které nejsou přihlášeny do kroužků. Od 15:15 hod. se děti scházejí do oddělení č. 3 |
KROUŽKY ŠD | Děti, které jsou zapojené do činnosti kroužků, lze vydávat až po jejich skončení. |
5.45 – 8.00 | DOBA PŘÍCHODU |
Děti se scházejí v oddělení č. 3. Volné spontánní aktivity, hry, mohou děti snídat. |
11:40 – 13:30 | ČINNOSTI V ŠD PO VYUČOVÁNÍ | Činnosti po vyučování – individuální a kolektivní hry |
REKREAČNÍ ČINNOSTI | K zajištění klidu po obědě, předčítání pohádek, odpočinek na koberci, klidné stolní a společenské hry | |
ODPOČINKOVÉ ČINNOSTI | Vyzvedávání dětí | |
13:30 – 15:00 | ZÁJMOVÉ VZDĚLÁVACÍ ČINNOSTI |
konají se v oblastech:
V TUTO DOBU NENÍ MOŽNÉ VYZVEDÁVÁNÍ DĚTÍ. |
15:00 – 16:30 | VYZVEDÁVÁNÍ DĚTÍ |
V tuto dobu lze vyzvedávat děti, které nejsou přihlášeny do kroužků. Od 15:15 hod. se děti scházejí do oddělení č. 3. Děti, které jsou zapojené do činnosti kroužků, lze vydávat až po jejich skončení. |